четверг, 25 сентября 2014 г.

модуль10

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів,  оскільки при навчанні за методом проектів учитель витрачає менше часу на «викладання» навчального змісту учням, процес навчання має бути добре організованим для того, щоб весь час бути впевненим у тому, що учні розуміють і усвідомлюють свої навчальні потреби та засвоюють зміст, передбачений навчальною програмою. У класі, в якому панує справжнє особистісно-орієнтоване навчання, мені необхідно уважно прислухається до того, що говорять учні, спостерігти за їх роботою, постійно маючи на увазі поставлені навчальні цілі. А також необхідно розробити інструментарій, що має допомогти мені збирати, інтерпретувати (пояснювати) та використовувати відомості про процес навчання учнів, розробити такі засоби, які допоможуть мені сфокусуватися на тому, чому і як навчаються учні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий